Forum FORUM PRZENIESIONE  NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2 Strona Główna FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2
FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Ford Focus WRC

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2 Strona Główna -> Opisy&foto aut&bike
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
mass
maniak
maniak



Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Wałbrzych

PostWysłany: Wto 21:43, 15 Sie 2006    Temat postu: Ford Focus WRC

Silnik: Ford Zetec E (spec.1999) 2.0 l,
Ford Zetec M (spec.2001) 2.0 l,
4-cylindrowy, 16-zaworowy pojemność skokowa 2000 cm3.
Opracowany w firmie Ford elektroniczny system sterowania pracą silnika.
Turbosprężarka Garrett (z wymaganą przez FIA 34 mm zwężarką).Katalizator.

Elektroniczny system sterujący:

Kompleksowe zbieranie danych dotyczących pracy podwozia i silnika w celu natychmiastowego diagnozowania i maksymalizacji wydajności.

Intercooler:

Chłodnica typu powietrze/powietrze z zewnętrznym natryskiem wody.

Moc: 300 KM przy 6.500 obr/min. (spec.1999)
310 KM przy 6.800 obr/min. (spec.2001)

Moment: 500 Nm przy 4.000 obr.min (spec.1999)
550 Nm przy 3.800-4.000 obr.min (spec.2001)

Zbiornik paliwa:

Pojemność 100 litrów (spec.1999) - 80 litrów (spec.2001), umieszczony centralnie.

System napędu:

Stały napęd na 4 koła opracowany i wyprodukowany przez M-Sport z aktywnym przednim i centralnym mechanizmem różnicowym i mechanicznym tylnym mechanizmem różnicowym (spec.1999). Elektroniczny układ sterowania mechanizmem różnicowym.
Wszystkie trzy aktywne dyferencjały (spec.2001).

Skrzynia biegów: 6 - biegowa sekwencyjna skrzynia biegów typu M-Sport/Xtrac 240.

Zawieszenie:
Przód: kolumny MacPhersona z regulowaną siłą
tłumienia
Tył: kolumny MacPhersona z regulowaną siłą tłumienia

Układ kierowniczy:

Ze wspomaganiem, przednia zębata o wysokim przełożeniu (12:1). 2 obroty kierownicy między skrajnymi położeniami.

Hamulce:
Szuter: 300 mm przód i 300 mm tył wentylowane tarcze
hamulcowe z 4 - tłoczkowymi zaciskami

Asfalt: 370 mm przód i 300 mm tył (spec.1999)
370 mm przód i 315 mm tył (spec.2001)
8 - tłoczkowe przód 4 - tłoczkowe tył.

Obręcze kół:

Ze stopów lekkich o wymiarach:
15" x 7" szuter
18" x 8" asfalt

Wymiary:

Długść całkowita: 4152 mm
Szerokość całkowita: 1770 mm
Wysokość całkowita: 1420 mm
Rozstaw osi: 2615 mm
Masa własna: 1230 kg (spec.1999)
1200 kg (spec.2001)






Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM PRZENIESIONE NA: http://members.lycos.co.uk/domiswarez/phpBB2 Strona Główna -> Opisy&foto aut&bike Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin